Kari Daging Tupai jadi menu istimewa untuk Ahli Parlimen

Yucks,eiii tak tahu la samaada tekak korang ni boleh terima ke tak menu ‘legend’ teristimewa nih.. Korang pernah idam nak makan daging tupai masak kari tak?

Haa, dengar kate sedap.. Haha.. Ntah la..Sebab tak pernah jumpa kat Malaysia dan tak pernah try ..Memang sikit pun takde keinginan nak try.. Hee.. Ops..

Nampaknya, restoren Cinnamon Club di India mula memperkenalkan menu terbaru nih.. Baru beberapa hari, siap ada penggemar lagi. Memang ‘superbz’ lah..Bukan calang-calang orang yang pergi makan, ahli Parlimen sendiri kot.

Kalau korang tengok derang ni makan, korang mesti terkejut.Sedap sampai menjilat jari.. Hebat penangan kari nih!

Jarang sekali kita nak lihat tupai.. Ye dak? Tapi mane eh derang dapat daging-daging lazat nih.. Inilah persoalan yang masih tak dapat dijawab sehingga kini..Rasa-rasanya ada orang eksport kesemua tupai-tupai kot. Hehe..

Hurm, geli tetap geli. Tapi sesiapa nak mencuba, boleh la pergi ke sana. Jangan korang tersalah makan plak dah la, tengok-tengok korang termakan tikus. Aduss! Jijik! Meloya perut ni dengar.. Selamat mencuba! ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2