Janda HOT ni dah ada pakwe baru berbadan Sado..

Kami difahamkan, selebriti cantik Dynas Mokhtar sekarang ni sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka berbadan sado ala-ala Salman Khan. Boleh tahan jugak taste Dynas tu ye..

Katanya lelaki berkenaan merupakan kenalan lama Dynas masa sekolah dulu lagi.. So bila dah menjanda bru-baru ni.., hubungan lama kembali terjalin lah nampaknya..

Dalam satu ruangan gossip, hubungan Dynas dengan teman barunya tu dah didedahkan kepada umum.. Kawan baik Dynas sendiri mengaku bahawa Dynas sedang bahagia bersama teman barunya tersebut..

Dan bila ditanya wartawan, Dynas tak pulak nafikan perkara tersebut.. Biasalah kann.., ayat klise artis ni adalah baru nak mengenali hati budi masing-masing.. Padahal dah bukan main berdating kehulu kehilir kann…

Apapun diharap hubungan dorang tu berkekalan lah hendaknya.. Harap juga anak-anak Dynas nanti dapat menerima orang baru didalam keluarga dorang.. 

ep2p-5small