Isteri lakukan hubungan seks dengan orang asing sebab mamai..

Ishhh.. alasan macam tak munasabah pulak yang diberikan oleh wanita ni. Boleh pulak dia cakap yang dia tersedar ada orang londehkan pakaiannya, tapi tak tahu yang orang tu bukan suami dia.

Tak kan lah dia tak cam fizikal dan gerak geri laki sendiri.. Kalau iyer pun tengah mamai kan.. Hurmm entah laa. Sampai dah ehemmmehem pun wanita ni tak sedar yang lelaki itu suami dia. Kejadian ini berlaku di Miri, Sarawak.

Kebetulan pada waktu kejadian.. Si somi ni tak ada kat rumah, keluar minum dengan kawan-kawan. Pada masa itu lah suspek mengambil kesempatan mengelinap masuk ke bilik tidur dimana suri rumah berusia 31 tahun itu sedang nyenyak tidur.

Kalau ikut logik la kan.. Macam mana suspek boleh tahu yang suami mangsa tak ada dirumah. Mesti suspek ni kenal dengan mangsa tak pun kenal suami mangsa.

Tak pun suspek ni memang dah lama dok skodeng mangsa ni tak. Apabila suami mangsa pulang ke rumah, apa lagi.. Terkejut berok lah tengok suspek yang dah kenyang kesedapan sedang tidur bogel dengan isterinya.

Nasib baik lah suspek tak sempat untuk melarikan diri dan berjaya ditangkap sebelum diserahkan kepada pihak polis.

Kisah yang dimuat naik di Internet ni bagaimanapun mendapat pelbagai keraguaan dari para netizen. Memang patut pun diragui sebab macam tak berapa nak masuk akal jugak kan. Tapi entah lah.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2