Isteri hancurkan kereta Audi R8 V8 suami kerana curang

Isk, ape tah nak jadi kat penduduk kat dunia nie? Kalau di Malaysia, seorang artis yang bergelar Datin sanggup langgar kereta Audi milik suaminya kerana ‘tersalah faham’, tetapi di negara luar plak heboh dengan sebuah kereta Audi R8 V8 yang sengaja dimusnahkan. Eii, mau tak pening kepala..

Ni la wanita, pantang salah sikit, habis semua main hentam ‘ikut dan’.. Kejam!Tapi korang jangan menuduh melulu.. Korang kena ‘check’ apa yang tak kena sebenarnya.. Ye dak? Rupa-rupanya, kejadian ini berlaku kerana si isteri tak puas hati dengan kecurangan suaminya.. Memang padanlah muka!

Sia-sia jer kereta mewah dipecah dan dirosakkan. Wanita itu turut mencalarkan kereta itu dengan tulisan maki dan sumpah seranah ‘f*** you’ di belakang kereta berkenaan sebelum memotong tempat duduk kulit kenderaan berkenaan.

Nasib badan la kan.. Tak boleh nak kate ape la.. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak! So, rasekan la akibatnya..Tak gitu? Ada baiknya beli kereta baru, kalau repair nih, comfirm mahal.. Opzz..~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-5small