IBU MERAUNG ANAK KECIL DIBELASAH SAMPAI MATI

Kecik-kecik dah jahat, besar-besar tak tau la nak jadi apa. Silap-silap nanti besar jadi bini gangster. Kejadian pembunuhan yang berlaku di Cleveland, Ohio ni melibatkan kanak-kanak perempuan yang baru berusia 11 tahun.

Eshhh.. eshhh ! Kecik-kecik dah jadi zalim.. Dah pandai nak bunuh orang. Budak perempuan bawah umur ini didakwa atas kesalahan membunuh seorang bayi berusia dua bulan.

Suspek dipercayai bertindak memukul bayi berkenaan sehingga menyebabkan kematian. Dorang ni bukan adik beradik, tapi masa kejadian mangsa dikatakan bermalam di rumah suspek. Ibu suspek dan ibu mangsa ni dikatakan saling mengenali.

Maybe masa tu ibu mangsa tinggal anak dia kat dorang ni kot mintak tolong jaga. Kebetulan pulak ibu suspek tertidur di biliknya kira-kira pukul 3 pagi. So tinggal lah suspek dengan mangsa bersendirian di tingkat bawah.

Nampak sangat macam ibu suspek ni suruh suspek jaga bayi berkenaan, besa la kan bukan anak sendiri.. Malas la nak susah-susahkan diri ambil tahu.

Selepas ibu kanak-kanak tersebut terjaga, dia terkejut apabila mendapati anaknya itu sedang mendukung bayi tersebut yang mempunyai kesan darah dan mengalami kecederaan yang serius.

Wanita itu segera membuat panggilan kecemasan sebelum bayi tersebut dikejarkan ke unit kecemasn. Namun begitu, bayi malang itu disahkan telah meninggal dunia.

Kini kanak-kanak dan ibu terbabit sedang disoal siasat bagi mengetahui siapa yang bertanggungjawab atas pembunuhan bayi tersebut. Yang besttnyaaa.. Dorang langsung tak nampak macam menyesal atas apa yang berlaku kepada bayi malang itu. Pelik-pelik la dorang ni.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small