HANEZ SURAYA MENGAMUK GAMBAR ‘AIB’ DENGAN KERETA AUDI DISEBAR

Hanez Suraya pelakon yang cukup terkenal dengan kontroversi hangat suatu ketika dulu.. Tapi sejak-sejak dia dan pasangan kontroversi panas dia dah nak kahwin, gosip mereka dah mula reda..
Terkini menerusi laman Instagramnya, dia telah memuatnaik sekeping gambar artikel dan meluahkan rasa bengang.. Kisahnya bila ada satu gambar dia telah dimanipulasikan oleh sesetengah pihak lain.. Bila Miss A tengok serius buat Miss A tergelak..

Korang nak tahu Hanez ada kongsikan gambar dia menaiki kereka mainan, tapi nak dijadikan cerita adalah satu artikel ni dah menggunakan gambar ni dengan menulis tajuk artikel yang memang gempak.. Kalau Miss A cerita korang tak faham ni Miss A sertakan gambar..

Haa.. nampaknya memang Hanez bengang sungguh dengan artikel tu.. Alah biasalah tu asam garam jadi artis.., memang tak kan lari dari gosip macam ni.. Sabarlah ye Hanez, kadang-kadang mereka memang saja buat tajuk artikel gempak macam tu untuk menarik minat pembaca.. Mana tahu kot-kot nanti apa yang diorang tulis tu jadi kenyataan.. Romie beli kereta Audi bagi Hanez buat hadiah hantaran..haha.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2