Cikgu wanita paksa pelajar layan phonesex..

Macam-macam hal betul.Sepatutnya, tugas guru adalah mendidik pelajar kearah kecemerlangan.. Bukannya didik pelajar buat perkara yang tak senonoh di sekolah.. Eish la, nasib baik la bukan kat Malaysia.. Betul-betul tak bertamadun guru-guru di Sekolah Bromfords h di Wickford, Essex..Keterlaluan!

Ada ke patut disuruhnya pelajar melayan nafsu serakah songsang guru di dalam telefon?Hey, tak tahu malu ke.. Melampau.. Agak-agak la nak puas pun.. Kenapa mesti guna khidmat pelajar plak.. Eii, geram pulak hati kite nih..Ye la,korang tak pelik ke, perempuan sama perempuan (lesbian) pun jadi kerja.Memang gila!!

Gara-gara itu, Helen Carten, 40 tahun telah ditangkap setelah ibu bapa pelajar berkenaan membuat aduan ketidakpuashatian kepada pihak berkuasa. Selain itu, Helen juga mengaku bersalah kerana mencium mangsa dan menghantar gambar bogel serta menghasut mangsa untuk melancap kepada pelajar berkenaan.

Helen yang merupakan guru Bahasa Inggeris dijatuhi hukuman penjara selama setahun oleh pihak mahkamah.Naik pening kepala ni fikir.. Harap-harap la tak berulang dah.. Martabatkan profession perguruan okay! ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2