Budak 11 tahun bunuh bayi 2 bulan.

Ape la nak jadi dengan zaman sekarang nih.. Lepas satu hal, timbul plak hal lain.. Makin tak keruan haa dunia nih.. Didikan siapa yang harus dipersalahkan nih.. Korang rase cikgu ke ibu bapa sendiri? Hurm..

Korang terkejut tak kalau tahu yang sorang kanak-kanak yang baru je berusia 11 tahun , tapi dah pandai bunuh orang.. Ee, geram sungguh.. Ye la, bunuh plak bayi yang baru berusia 2 bulan.. Fuh, giler lah..Dia dikatakan memukul bayi itu sehingga mati semasa mangsa bermalam di rumahnya.

Menurut Ketua Polis Wickliffe, Randy Ice, semasa kejadian kira-kira pukul 3 pagi Jumaat lalu, bayi malang itu, Zuri Mhitehead berada di atas sofa di tingkat bawah, manakala ibu kepada kanak-kanak itu pula dilaporkan tertidur di biliknya.

Kelam kabut la maknya tue..Menyedari perkara ter­sebut, wanita itu segera menghubungi talian kecemasan sebelum bayi itu dibawa ke unit kecemasan kanak-kanak di Cleveland, namun dia disahkan telah meninggal dunia.

Nasik dah jadi bubur kan.. Nak buat macam mana.. Rasanya tak payah la nak manja sangat dengan anak, kalau tak, macam ni la jadinya.. Besar kepala..Dunia dunia.. Memang tak de kesudahan! ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2