Buaya Gergasi gemparkan penduduk. – UtaraNews.com

Siapa yang tak lari kalau ternampak buaya..Singa pun lari, apatah lagi manusia.. Ops.Haha.. Ini hakikat yang perlu kita terima. Ye la kan, buaya tu bukannya macam kucing. Pantang usik,mampus kite kene ngap..Tak ke sia-sia je hidup.Ye dak?

Haa, korang pun satu, dah tahu tempat tu ada haiwan ganas, berani plak nak jadi hero.. Apa kes? Simpan dalam rumah je okay..Ni tidak, lagi diberitahu, lagi bersedia nak bertarung.. Haduii..

Terbaru, beberapa keping gambar telah dimuat naik dan menjadi bualan hangat penduduk British.  Ape perasaan korang kalau korang nampak objek terapung bersisik di atas air.Comfirm la korang setengah nyawa.. Then dapat tahu plak ianya seekor buaya gergasi.. Aduh la, malang sungguh nasib.

Gara-gara itu, seorang jurugambar Allan Jones bertindak di luar kawalan dengan mengmbil gambar dan segera menyiarkan gambar berkenaan di laman media sosial.  At least, semua orang tahu akan kehadiran haiwan reptilia ganas tuh..

Ngeri!Benarkah  ada buaya gergasi dalam dunia? Mati-mati ingatkan dalam filem jer.. Haish, tak senang duduk dibuatnya.. Harap-harap bukan korang la yer jadi mangsa.. Eh-eh, kira okay la ada pihak yang sudi berkongsi,so jangan hegeh-hegeh nak pergi sana plak! ~~MiraAzhar/UtaraNews.com

ep2p-2