ARTIS SEKSI DIDAKWA ESCORT GIRL,BOYFRIEND MULA AMBIL TINDAKAN

Mungkin lepas kecoh isu teman wanitanya, Tasha Shilla terlibat dengan gadis peneman atau ‘Escort Girl’, Han mengesahkan sendiri ingin mengikat ikatan yang sah bersama Tasha.. Dia telah merancang untuk nikah Tasha tahun ini..

Dengan ni mungkin boleh menutup gosip-gosip yang melibatkan kekasihnya tu dengan “Escort Girl”.., tak pasal-pasal nama Tasha pulak dikaitkan..

“Saya merancang untuk mengahwininya tak lama lagi. Harapnya tahun ini juga. Saya harap dan percaya kontroversi liar mengaitkan dirinya akan berakhir andai kami berkahwin”

“Tetapi sebelum itu kontroversi yang terjadi ini perlu dihentikan. saya menyokong penuh usaha dia membersihkan nama ini,” kata Han

Tasha jugak turut maklumkan tujuan Han untuk bernikah dengan dia bukan bertujuan untuk menutup kontroversi liar yang sedang melanda dirinya.. Tetapi mereka hanyalah untuk menghalalkan perhubungan mereka..

Mereka pun dah tiga tahun bercinta, elok sangat lah tu berkahwin.. Mungkin lepas berkahwin kontroversi liar tak akan menimpa diri Tasha lagi.. Boleh tutup mulut orang yang cakap Tasha terlibat dengan ‘Escort Girl’ tu kan?hehe.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small