ARTIS KONTROVERSI HANEZ SURAYA MULA SENTUH SENTIMEN ANAK ROMIE

Untunglah Romie yang bakal beristerikan Hanez Suraya.., Iyalah Hanez yang bakal melangsungkan perkahwinan tak lama lagi makumkan dia menganggap anak tunangnya tu sebagai anak sendiri..

 Jarang wanita dapat menerima kewujudan anak tiri kan.., selalunya cakap dimulut sayang tapi dihati bukannya suka sangat..

Tapi, kalau Hanez Miss A tak tahu lah.., mungkin betul lah kot dia anggap anak tiri dia tu sebagai anak sendiri..hehe

“Penerimaan anak-anak Romie Alhamdulillah. Kita memang rapat. Hanez anggap diorang dah macam anak Hanez sendiri. Tak ada nak rasa dia tu anak tiri, tak ada nak mengasingkan antara kita. Dari awal berkawan dengan Romie, Hanez dan anak-anak dia memang dah rapat.”ujarnya..

Hanez juga ada maklumkan dirinya boleh terpikat pada Romie disebabkan tunangnya tu memiliki ciri-ciri suami yang Hanez inginkan.. Hanez ni nak cari lelaki yang bertanggungjawab pada anak.. Dalam proses Hanez kenal Romie, dia nampak Romie layan anak-anaknya dengan bagus..

Apapun, Miss A nak ucapkan tahniah pada Hanez dan bakal suami.., lepas ni jangan buat kontroversi panas lagi.. Dah kahwin lebih baik kurangkan kontorversi.., jom tengok video Hanez.. layan! Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2