Amelina terpaksa menyanyi untuk sara anak..

Kemunculan semula penyanyi dangdut Amelina didalam industri hiburan tanah air pada mula disambut meriah.. Tapi lama kelamaan ramai pulak yang memberikan kritikan dan kutukan pada Amelina..

Ramai jugak peminat yang tertanya-tanya apa sebab yang Amelina ni nak buat ‘comeback’ semula.. Sebab nak merebut takhta ‘Ratu Dangdut’ ke? Sebenarnya semua yang dilakukan oleh Amelina ni adalah untuk menyara anak-anaknya..

Iyalah, nak cari duit sekarang bukan senang.. Alang-alang si Amelina ni dah pernah jadi penyanyi suatu ketika dulu.., tu yang dia terfikir nak kembali kot.. Kalau kena caranya, boleh dapat pulangan yang banyak dari kerja makan gaji je.. Ye dak?

“Memang pada mulanya saya sedih sebab saya kembali demi mencari rezeki untuk besarkan anak-anak saja. Saya bukannya kembali untuk rebut takhta ‘Ratu Dangdut’. Kalau dapat bonus kerana gelaran itu, saya sanggup buat apa saja untuk merebutnya.” Katanya..

Tapi cara Amelina cari rezeki untuk anak-anak macam tak kena je.. Tampil bertudung macam dulu untuk menyanyi tak boleh ke? Pasti ramai peminat Amelina dapat menerima ‘comeback’ terbaru tu.. Tak ada la dapat ktitikan sangat..hehehe.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small