Aksi “panas” Polis wanita didalam kalendar di Eropah..

Amboi, tak sah kalau tak cipta benda yang boleh menaikkan syahwat! Nie la kelebihan orang Barat..Ape pun tak bley..Hadoi la…

Kalau dahulu, ada isu mengenai kalendar-kalendar tahun baru yang memaparkan perempuan dan lelaki separuh bogel… Nampaknya, kali ni,mereka bermain kasar dengan mewujudkan kalendar melibatkan polis plak..

Wow, bukan main la eh akak-akak polis nih..  Pandai simpan rahsia.. Haha.. Ye la, dikhabarkan akak-akak dari Belarus ni buat post ‘maut’.. Amboi, kalau pakai baju biase tak per lagi, ni siap pakai seragam polis..Berambut blonde,berskirt atas lutut, berstokin hitam.. Seksi kot! Hebat sungguh!!

Tercungap-cungap nafsu oii waktu lihat aksi super hot mereka nih..Kalah model-model antarabangsa.. Cantik plak tuh… Patut la kalendar nih diedarkan pada orang yang tertentu jer kan..

Mesti korang pun teringin kan nak miliki kalendar cam tuh. Kaum Adam kan senang cair.. Opss. Hehe..Jangan harap lah yerr..  Memang takkan punya masuk Malaysia.. Dan sudah pastinya polis kita tak diajar buat macam tue!! ~~MiraAzhar/Utaranews.com

ep2p-5small